Thursday 19 January 2012

'Persahabatan Lebih Indah Dari Percintaan'

pastinya ada diantara korang xpercaya dgn ape yg aku cakap ni kan,,
'Persahabatan Lebih Indah Dari Percintaan'.
Tak Percaya ? Baca Bawah, Dan Ini Benar2 Berlaku..

Nilai Antara Seorang Kawan & Kekasih.


TENTANG KEKASIH > 


BF : Syg , moto i rosak kt tepi jalan ni .

GF : Yeke ? Then how ? you jaga diri elok2 k, ada apa2 kol taw . 



TENTANG SAHABAT >

Bf : Bro , moto aku wat hal plak dah .

Bff : Asal bro ? ko katne ? aku g sana skrg . tunggu sane taw . jgn g mane2 . 




Nampak kan? Dan sebenarnya dalam kehidupan ini,,kita memerlukan kedua-duanya sekali,,
baik sahabat,dah juga kekasih.. Oleh itu,janganlah pula kita mengabaikan salah satu darinya demi kepentingan di masa hari2 yang akan datang kelak. Jagalah hati dan perasaan mereka. 





2 comments:

  1. hebat!!!.......post kaw buat aq terfikir......sangat bagus.....taksangka kaw mampu jd macam nie......congrats andie..keep blogging..(yang benar -azwa-)

    jemput lah jenguk saya di
    http://khairulazwasyafiq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hahaha,, saje je la tu nk amik aty aku~ :D ok,,thanks~
    aku da follow blog kw laa ! haha

    ReplyDelete